Fy faaaan för NS

Jag hatar Nederlandse Spoorwegen. De ger sig fan på att förstöra för alla stackare som reser med tåg i Nederländerna, just nu är deras senaste offer min kille och därmed även mig. Han skulle idag ta tåget från Almere till Eindhoven för att flyga till mig och spendera mina sista dagar i Sverige med mig och vi skulle ha det jättebra. Men vad händer? Jo, NS bestämmer sig för att ställa in tågen dit och de har inte, till skillnad från i Sverige, ersättningsbussar. Så är ditt tåg inställt så får du skylla sig själv och hitta på något annat. Härligt va?

Kommentarer
Postat av: Carolina

Halvkass fantasi och brist på tid ikväll, så vi kör en frågestund (och ja, min frågestund är mycket roligare än alla andras så sluta sucka nu). PUSS ♥

2010-02-05 @ 17:32:40
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin