Hem från jobbet... med nya resplaner!

Hemma då då, lite rikare, eller ja, kommer att vara i slutet av nästa månad haha. Nåja.

Jag har ändrat mina resplaner lite. Efter Indien åker nog Kristin hem och jag fortsätter i ungefär 2 månader. med min pojkvän hade jag tänkt men nu verkar det eventuellt som om han inte kan. Så ensam då antar jag eller med en akut-resekamrat. Så det blir Oman och Förenade Arabemiraten som planerat men därefter flyg till Libanon och därefter landvägen till Syrien, Jordanien och Israel varifrån jag flyger till Arlanda. Jag vill absolut till Israel, även fast jag definitivt motsätter mig deras politik. Men det är ett betydelsefullt land och där finns många goda, fina människor och en rik historia. Dessutom går mitt pass ut i mars 2011 så då vore det jättebra att åka till Israel innan dess så att jag slipper bekymra mig över att ha en stämpel därifrån, särskilt eftersom jag vill åka till Iran inom en snar framtid.

Så det var lite uppdateringar! :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Låter som en bra reseplanering =)

2010-02-01 @ 21:30:07
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Before29

uhh jobbigt de där. har jobbat 6 somrar på äldreboende. Man blir lite som e slav, även fast jag gillade jobbet.

2010-02-01 @ 21:55:47
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin