Ho Chi Minh City

Ho Chi Minh City var inte alls som jag trott. Jag hade fatt iden om en jattehaftig stad som skulle vara helt spektakular. Enligt Lonely Planet skulle det vara latt att foralska sig i den. Men... nej. Vi tankte stanna har i 3 dagar men vi aker redan nu ikvall, efter 2. Da kanner vi att vi fatt sett helt klart nog. Desutom ar jag sa trott pa dessa myror, de tog till och med over mina smorgasar sa jag var tvungen att slanga dem.

Cu Chi-tunlarna var vi till idag - skrammande upplevelse, inget for dem med klaustrofobi.

Nu kanns det jatteskont att vi ska till kusten imorgon, till Mui Ne. Storstad ar svettigt och jag behover bada.

Kan inte fatta att det ar SNO hemma! Laste just om tagforseningarna pa Aftonbladet.

Fan att inte Eduardo ar online, nu nar jag val hade hittat en telefon som han kunde ringa till. Det ar nog inte meningen att vi ska kunna prata med varandra.




Kommentarer
Postat av: simone

Hej Karin :D Hoppas du har en riktigt fin måndag!

2010-02-22 @ 11:23:17
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Eu

I think it is meant for us to talk to each other*

2010-03-21 @ 03:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin