Tacka vet jag couchsurfing och snälla föräldrar

Imorgon kommer han istället. Vi får inte mycket tid tillsammans med lite i alla fall. För några timar sedan verkade det som om han inte skulle komma alls.

Efter att han hade hade blivit tvungen att ta en fasligt dyr taxi till Eindhoven upptäckte han att hans pengar inte räckte till och han missade planet hit. Vi var båda förtvivlade men jag hittade en biljett från Tyskland till Sverige imorgon bitti som inte var så jättedyr i alla fall och mina underbara föräldrar betalade den åt honom. Då var frågan bara vart han skulle ta vägen inatt. Pengar hade han ju inga så vandrarhem kom ju inte på fråga. Jag loggade in på couchsurfing och kollade upp Venlo där han skulle bli tvungen att spendera natten och hittade ca 17 medlemmar. jag skickade iväg flera förfrågningar och förklarade läget, frågade om han kunde få sova hos dem inatt och lämnade hans nummer. Räddningen kom inom ca 3 minuter. Åh vad jag älskar couchsurfing. Ibland har man i alla fall lite tur mitt i alltihop.


Kommentarer
Postat av: Carolina

TACK för din fråga i min frågestund. Ska sammanfatta alla mumsiga och intressanta frågor så ska ni få gotta er i snuskigheter och kameratips och allt därimellan under dagen. Jag lovade som sagt att svara på allt mellan himmel och jord. Muhahaaa ♥

2010-02-06 @ 12:30:36
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin